2011年4月18日月曜日

Soccer in German school.

皆様、まだまだ余震が続いております。気をつけるとともに原発の問題がいち早く収拾することを祈りましょう。
Everyone, keep be careful for many aftershocks, and hope to settle the serious problem caused by nuclear power plants in Fukushima as soon as possible.

さて、本日は日曜日。
私の大事なお客様と一緒に、ドイツ学園でサッカーをしてきました。
彼は2年近く家を探していましたが、ようやく念願の家を田園調布に見つけることができました。
It is my favorite Sunday today.
I visited to German school in Yokohama to meet and play soccer with one of my important friends who used be a my client. Though he was in a tough situation to find his dream house, he eventually found it in Denenchofu area which is a perfect house for him. I really happy that his dream came true.


 今日は良い天気。
 環境の良いグランドに多くのサッカー好きが集まりました。

 It was sunny day today, many people who love to play soccer gathered to the beautiful court in German school.


]
 

早速試合開始です。
最初から白熱しています!!
暑い中、45分×2本行いました。
A game had just started
Everyone was excited to play!!
In a hot day, we played for a long time (45min by 2games).


 

試合が終わった頃にはみんなヘトヘトです。(笑)
Everyone seemed to be tired, but must be refreshed in their minds.


 

 

試合が終わってからは、私の友人の一人であるカイロプラクターの先生が、最近股関節をいためていた私の元お客さんに特別ケアをしていただきました。
After a game, the instructor of chiropractic who is my another friend took care of my Austrian friend who has a pain in his hip joint for a long time.
徐々に痛みが緩和されていく様子に、周りは皆驚きの顔でした。
Eveyone around them was surprised to watch the fact that my Austrian friend got some relief from his pain gradually by the chiropractic treatment.

もしどこか体を痛めていて解決方法が分からない皆様、カイロプクティックをお試しになられてはいかがでしょうか。
私どものホームページのカルチャーコーナーからも、こちらの先生の情報を得られますのでご興味のある方はぜひどうぞ。
If you have some pains in your bodies and you do not know how to be relieved from it, why not try chiropractic treatments?
If you are interested in it, you can get the infomation of the chiropractic instructor by clicking a link at the culture site in our website.
(You can link to his website through our website.)

最後に皆さんと記念撮影をし、本日は終了です。
また次の日曜日がたのしみです。
Anyway, we really enjoyed today's game. we look forward to next Sun.

 

物件のほうも今後も引き続きご紹介していきますのでそちらもどうぞお楽しみください。
For the informations of residences, as we keep to update you by our blog (website), please check it as well.

0 件のコメント:

コメントを投稿